Kraj

Masterfoods wprowadził do portfolio batonik Milky Way Minute

Masterfoods Polska wprowadził do sprzedaży nowy produkt o nazwie Milky Way Minute. Jest pozycjonowany jako lekka poranna przekąska i dostępny...

Masterfoods Polska wprowadził do sprzedaży nowy produkt o nazwie Milky Way Minute. Jest pozycjonowany jako lekka poranna przekąska i dostępny w trzech smakach: jogurtu i muesli, jogurtu z truskawkami oraz kremu mlecznego z czekoladą. Milky Way Minute jest adresowany do konsumentów w wieku 25-40 lat, aktywnych i ceniących naturalne składniki. Wprowadzeniu nowości towarzyszy wsparcie reklamowe w postaci spotów TV, radiowych, reklamy prasowej oraz outdoorowej. Kreację kampanii zrealizowała agencja BBDO, a media zaplanował i kupił dom mediowy MediaCom Warszawa. Budżet kampanii nie został ujawniony. Konkurencyjny produkt, batonik musli z czekoladą o nazwie Milka BelVita, wprowadziła w październiku 2005 r. firma Kraft Foods Polska. (MKS)