Kraj

Nestle ufundowało nagrody za ponad 0,5 mln zł w walentynkowej promocji wafli

Nestle Polska SA rozpoczyna dzisiaj 2,5-miesięczną (do końca kwietnia br.) promocję konsumencką swoich wafli marek Princessa, Kitkat, Lion i Aero,...

Nestle Polska SA rozpoczyna dzisiaj 2,5-miesięczną (do końca kwietnia br.) promocję konsumencką swoich wafli marek Princessa, Kitkat, Lion i Aero, w której do wygrania są nagrody o łącznej wartości ponad 546 tys. zł (166 tys. zł w gotówce i nagrody rzeczowe o wartości 380 tys. zł: po 608 sztuk zegarków Casio, odtwarzaczy MP3 Sony i telefonów komórkowych Nokia). “Tykającej promocji” (nazwa od losowań nadsyłanych SMS-ów co godzinę) towarzyszy oczywiście silne wsparcie reklamowe: kampanię telewizyjną (TVP, TVN, Polsat, TV4, TVN Siedem, MTV, Viva), prasową (“Gazeta Wyborcza” – dodatki) i internetową (główne portale, popularne komunikatory: Gadu-Gadu, Tlen) przygotowała agencja JWT (spot reklamowy) i dom mediowy Mediaedge:cia (zakup mediów). (MB)