Kraj

OLYMPIC ROAD SHOW VISY

We Wrocławiu, Katowicach, Poznaniu i innych 15 miastach Polski leżących nad Wisłą (m.in. w Warszawie, Krakowie, Kazimierzu) między 18 sierpnia...

We Wrocławiu, Katowicach, Poznaniu i innych 15 miastach Polski leżących nad Wisłą (m.in. w Warszawie, Krakowie, Kazimierzu) między 18 sierpnia a 15 września odbędzie się cykl imprez Road Show propagujących tradycje olimpijskie, a przygotowanych przez Visa International. Sponsorami są także UPS oraz Samsung. Ten ostatni ma udział nie we wszystkich imprezach. Visa jest jednym z ośmiu głównych sponsorów Igrzysk Olimpijskich i postanowiła ten fakt wykorzystać do letniej image’owej kampanii reklamowej związanej z Igrzyskami Olimpijskimi. Spoty reklamujące akcje sa nadawane w Radiu Zet, Flash i Afera. Wydrukowano też 200 tysięcy ulotek i 600 plakatów. Objazdową imprezę przygotowała agencja Euro Sports Marketing. Oprócz zabaw, gier i konkursów niemałą atrakcją Olympic Road Show są polscy olimpijczycy – np. we Wrocławiu wystąpią: Andrzej Wroński, Włodzimierz Zawadzki oraz Marek Garmulewicz. W innych miastach spodziewany jest udział naszej pływaczki Alicji Pęczak. Atrakcje odbywać się będą w zaimprowizowanej objazdowej wiosce. Niewykluczone, że do grona sponsorów w ostatniej chwili dołączy także Coca-Cola, z której butelek ma być wybudowana ścianę wspinaczkowa. Rozegrane zostaną turnieje na konsolach Sony PlayStation, natomiast specjalnie przygotowane hostessy mają wypatrywac w pobliskich punktach sperzedaży klientów płacących kartami Visa i wręczać im drobne nagrody.Visa będzie sponsorować polski ruch olimpijski co najmniej do igrzysk 2004 w Atenach. W portfelach Polaków znajduje się już 4,5 mln kart systemu Visa, które współpracują z 4,2 tysiąca bankomatów, a obsługuje je 82 tysiące punktów. Od marca 1999 r. do marca 2000 r. za pośrednictwem kart Visa wydanych w Polsce dokonano transakcji na sumę 5 mld zł. (MM)