Kraj

Nestle będzie reklamowało nowe sosy Winiar

Nestle Polska SA wprowadza na rynek nowe sosy do gotowania marki Winiary (ulepszone receptury i nowe opakowania) i będzie wspierało...

Nestle Polska SA wprowadza na rynek nowe sosy do gotowania marki Winiary (ulepszone receptury i nowe opakowania) i będzie wspierało je kampanią reklamową w telewizji i prasie handlowej. Do sprzedaży trafią trzy nowe warianty: sos grzybowy, pieczeniowy do kurczaka i sos biały uniwersalny (sugerowana cena opakowania to 1,5 zł). Autorem nowej szaty graficznej jest agencja ARD Graphics, reklamy telewizyjne przygotowała agencja Legend Group, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia. Marka Winiary jest liderem na rynku sosów do gotowania – ma 51 proc. udziałów wartościowych (dane: ACNielsen, źródło: Nestle Polska). (MB)