M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

ALIMA-GERBER - ZMIANA NA STANOWISKU DYREKTORA MARKETINGU

Serwis Dzienny | 23 sierpnia 2000, 00:00

Wojciech Tomikowski (29 lat) został nowym dyrektorem marketingu w firmie Alima-Gerber. Przez ostatnie półtora roku pracował jako kierownik grupy produktów,...

Wojciech Tomikowski (29 lat) został nowym dyrektorem marketingu w firmie Alima-Gerber. Przez ostatnie półtora roku pracował jako kierownik grupy produktów, przyczyniając się m.in. do sukcesu Frugo. Zanim trafił do Alimy-Gerber, przez dwa lata był związany z firmą Coty, gdzie zajmował stanowisko senior brand managera. Wcześniej, w latach 1994 - 1997, pracował w agencji reklamowej BBDO w dziale obsługi klienta i zajmował się m.in. takimi markami jak Prince, Wrigley. Karierę zawodową ropoczął w firmie Scan-In, w dziale sprzedaży. Podczas studiów na Uniwersytecie Gdańskim (wydział handlu zagranicznego) prowadził dwie własne firmy. Włada angielskim i niemieckim, jest instruktorem tenisa i narciarstwa. Obecnie jest w trakie zdobywania licencji pilota samolotów. (MK)