Kraj

MTV, RMF Maxxx, Interia.pl i "Bravo" tworzą wspólną listę przebojów, możliwe pakiety reklamowe

Telewizja MTV Polska, radio RMF Maxxx, portal Interia.pl i tygodnik "Bravo" (Wydawnictwo Bauer) stworzą wspólną multimedialną listę przebojów "MTV Maxxx...

Telewizja MTV Polska, radio RMF Maxxx, portal Interia.pl i tygodnik “Bravo” (Wydawnictwo Bauer) stworzą wspólną multimedialną listę przebojów “MTV Maxxx Hits”. Projekt wystartuje 20 marca. Notowania listy będą dostępne we wszystkich tych mediach. Wszystkie cztery podmioty podpisały umowę na temat projektu, która obowiązuje do końca czerwca. – W zależności od powodzenia projektu rozważać będziemy dalszą współpracę – powiedziała Anna Grzesiak, brand manager RMF Maxxx. Liczy, że projekt przyciągnie przede wszystkim liczną grupę młodych odbiorców, atrakcyjną również dla reklamodawców. Wyniki głosowania aktualizowane będą co rano. Od poniedziałku do czwartku o godz. 14.30 najnowsze notowania będzie można obejrzeć na antenie MTV. W tych samych dniach o godz. 20 na antenie RMF Maxxx w programie “Świat wg Karpia” pojawi się pierwsza trójka z listy. Zaplanowano też weekendowe podsumowania tygodnia w MTV i RMF Maxxx. Tygodniowe zestawienia drukować będzie magazyn “Bravo”, pojawią się też na witrynie Interii. Anna Grzesiak nie wykluczyła możliwości stworzenia i sprzedaży wspólnych pakietów reklamowych związanych z listą przebojów dla wszystkich czterech mediów: – Uwarunkowane jest to jedynie zainteresowaniem marketerów. Jesteśmy otwarci na tego typu rozwiązania, choć oficjalnej umowy w tej sprawie jeszcze nie podpisaliśmy. (PM)