Kraj

Marquard wprowadza multimedialną kolekcję związaną z mundialem

Marquard Media Polska od najbliższego poniedziałku 20 marca będzie dołączał do "Przeglądu Sportowego" nową kolekcję "Finaliści Mundialu 2006". Promocja serii...

Marquard Media Polska od najbliższego poniedziałku 20 marca będzie dołączał do “Przeglądu Sportowego” nową kolekcję “Finaliści Mundialu 2006”. Promocja serii odbywa się w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN, na łamach wybranych magazynów Marquarda. Patronami przedsięwzięcia są: Polsat Sport, Radio Zet i Wirtualna Polska. Marquard odpowiada za zaplanowanie i przygotowanie promocji. Na każdy z ośmiu odcinków kolekcji złoży się płyta i książka. Pierwszy odcinek zostanie dołączony bezpłatnie do “Przeglądu Sportowego” w podniesionym nakładzie do 195 tys. egz. (zwyczajowo jest to średnio 150 tys.). Za kolejne odcinki, do kupienia z “Przeglądem Sportowym”, trzeba będzie zapłacić 13,90 zł. – Nowa kolekcja ma charakter masowy. Jej odbiorców upatrujemy wśród kibiców, którzy nie podporządkowują meczom całego dnia, ale zawsze pamiętają o ważnych rozgrywkach – powiedział Marek Ruszkowski, dyr. ds. marketingu i rozwoju w grupie dzienników Marquarda. Wydawca jednocześnie kontynuuje wydawanie innej serii związanej ze zbliżającymi się mistrzostwami świata w piłce nożnej. Seria “Kolekcja Mundial 2006” ukazuje się wraz z wydaniami wtorkowymi “Przeglądu Sportowego” i będzie mieć 20 odcinków w formule zeszytów do gromadzenia w segregatorze. Jest skierowana do odbiorców szczegółowo interesujących się futbolem. (KP)