Marquard Media Polska od najbliższego poniedziałku 20 marca będzie dołączał do “Przeglądu Sportowego” nową kolekcję “Finaliści Mundialu 2006”. Promocja serii odbywa się w TVP1, TVP2, Polsacie, TVN, na łamach wybranych magazynów Marquarda. Patronami przedsięwzięcia są: Polsat Sport, Radio Zet i Wirtualna Polska. Marquard odpowiada za zaplanowanie i przygotowanie promocji. Na każdy z ośmiu odcinków kolekcji złoży się płyta i książka. Pierwszy odcinek zostanie dołączony bezpłatnie do “Przeglądu Sportowego” w podniesionym nakładzie do 195 tys. egz. (zwyczajowo jest to średnio 150 tys.). Za kolejne odcinki, do kupienia z “Przeglądem Sportowym”, trzeba będzie zapłacić 13,90 zł. – Nowa kolekcja ma charakter masowy. Jej odbiorców upatrujemy wśród kibiców, którzy nie podporządkowują meczom całego dnia, ale zawsze pamiętają o ważnych rozgrywkach – powiedział Marek Ruszkowski, dyr. ds. marketingu i rozwoju w grupie dzienników Marquarda. Wydawca jednocześnie kontynuuje wydawanie innej serii związanej ze zbliżającymi się mistrzostwami świata w piłce nożnej. Seria “Kolekcja Mundial 2006” ukazuje się wraz z wydaniami wtorkowymi “Przeglądu Sportowego” i będzie mieć 20 odcinków w formule zeszytów do gromadzenia w segregatorze. Jest skierowana do odbiorców szczegółowo interesujących się futbolem. (KP)