Kraj

Kulczyk Tradex prowadzi kampanię wizerunkową Audi A3

Kulczyk Tradex prowadzi kampanię wizerunkową samochodu Audi A3. Komunikacja o charakterze wizerunkowym ma na celu pokazanie odmiennego charakteru obu wersji...

Kulczyk Tradex prowadzi kampanię wizerunkową samochodu Audi A3. Komunikacja o charakterze wizerunkowym ma na celu pokazanie odmiennego charakteru obu wersji samochodu Audi A3: modelu 3- drzwiowego, najbardziej popularnego wśród mężczyzn, a także modelu Sportback cieszącego się zainteresowaniem kobiet. Rola kampanii to także utrzymanie pozycji Audi A3 jako marki premium. Dodatkowym elementem akcji jest oferta sprzedażowa związana z kredytem. Kampania potrwa do połowy kwietnia, obejmuje prasę i radio. Za kreację radiową odpowiedzialna jest agencja Locomotiva, a za reklamy prasowe Studio Perfekt. Media zaplanował i kupił dom mediowy Media Concept. (MB, TW)