Kraj

Radio Zet podniesie ceny reklam średnio o 4,1 proc.

RRM, dom sprzedaży Radia Zet i Radiostacji, poinformował klientów i agencje mediowe o podwyżce cen reklam w Radiu Zet, która...

RRM, dom sprzedaży Radia Zet i Radiostacji, poinformował klientów i agencje mediowe o podwyżce cen reklam w Radiu Zet, która wyniesie średnio 4,1 proc. Ceny wzrosną głównie w dni powszednie w porannym i popołudniowym drive timie, tu podwyżka sięgnie nawet 20 proc. – Uzasadnieniem dla wzrostu cen są wyniki słuchalności. W rezultacie zmian programowych i działań reklamowych, jakie przeprowadziliśmy od września ub.r., Radia Zet słucha średnio o 730 tys. słuchaczy więcej, RMF FM w tym czasie stracił 30 tys. słuchaczy – powiedział Krzysztof Jaworski, dyrektor RRM. Ciekawostką jest to, że w wyniku zmian od kwietnia br. w dni powszednie spoty pomiędzy 8.00 a 8.30 w Radiu Zet (przy wywiadzie Moniki Olejnik) kosztować będą 12,9 tys. zł, to samo pasmo w RMF FM będzie tańsze o 600 zł, a to oznacza, że oferta promocyjna Barometr (Radio Zet plus pakiet 44 stacji niezależnych), dla której RRM gwarantuje cenę identyczną z ceną w RMF FM, będzie tańsza niż samo Radio Zet. W dni powszednie w pasmach pomiędzy 11.00 a 15.00 ceny w Radiu Zet zostaną jednocześnie obniżone o kilka procent, podobnie jak w wybranych pasmach weekendowych, gdzie również przewidziano obniżki cen. Przypomnijmy, że w tym tygodniu podwyżkę cen zapowiedział również RMF FM, w tej stacji ceny będą od końca marca wyższe średnio o 9 proc. (PR)