Kraj

Rieber Foods przeznaczy 3 mln zł na wsparcie reklamowe Delecty

Rieber Foods Polska wesprze sprzedaż ciast w proszku z linii Duża Blacha marki Delecta. Od 20 marca do połowy kwietnia...

Rieber Foods Polska wesprze sprzedaż ciast w proszku z linii Duża Blacha marki Delecta. Od 20 marca do połowy kwietnia br. potrwa intensywna kampania telewizyjna produktu. Wsparcie ma charakter wizerunkowo-sprzedażowy. Obejmie emisje 15- i 30-sekundowych spotów w TVP1, TVP2, TVP3, Polsacie, TVN, TVN Siedem, TV4 oraz w radiu RMF FM. Jak mówi Jacek Sitko, dyrektor marketingu Rieber Foods Polska, na przedświąteczne wsparcie Delecty marketer przeznaczył budżet w granicach 3 mln zł. W kampanii prasowej, która potrwa do końca kwietnia, oprócz ciast Duża Blacha będą również reklamowane przyprawy i dodatki do ciast (takie jak cukier i proszek do pieczenia, aromaty, polewy i kremy). Zaplanowano reklamy w prasie kobiecej (“Claudia”, “Pani Domu”, “Naj”, “Przyjaciółka”, “Tina”, “Moje Gotowanie” i “Tina – Smacznego”) oraz prasie handlowej (“Poradnik Handlowca” i “Supermarket News”). Kreację spotu telewizyjnego i radiowego przygotowała agencja reklamowa Red 8 Communications Group, layouty graficzne advertoriali (rozkładówek) i fiszek w prasie kobiecej zostały opracowane we współpracy z poszczególnymi redakcjami. Media na potrzeby kampanii zaplanował i kupił Starcom. (MB)