M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

JWT i MediaCom autorami kampanii Shell Polska

Serwis Dzienny | 7 kwietnia 2006, 00:00

Shell Polska Sp. z o.o. rusza z kampanią reklamową, która ma wesprzeć sprzedaż olejów silnikowych Shell Helix w okresie wiosennym....

Shell Polska Sp. z o.o. rusza z kampanią reklamową, która ma wesprzeć sprzedaż olejów silnikowych Shell Helix w okresie wiosennym. Jak mówi Marcin Burdach, marketing manager na Europę w Shell Polska odpowiedzialny m.in. za rynek masowy, podobnie jak w ub.r. motywem przewodnim kampanii jest "Odświeżenie, Orzeźwienie i Odmłodzenie" - firma wykorzystuje skojarzenie krystalicznie czystej wody i olejów zapewniających czystość, a więc i lepszą pracę silnika. Celem kampanii, która obejmuje telewizję (4 tygodnie), radio (5 tygodni) i prasę, jest wsparcie sprzedaży w okresie wiosennym, gdy większość kierowców decyduje się na wymianę oleju w swoich autach. Autorem kreacji jest agencja reklamowa JWT, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa. 20- i 30-sekundowe spoty pojawią się w TVN (32 proc. wszystkich emisji), TVP (26 proc.) i Polsacie (także 26 proc.), pozostałe 16 proc. emisji zostało rozdzielone pomiędzy TVN24, TVN Siedem, TV4, Tele 5, Discovery Channel oraz Animal Planet. Shell Helix będzie także sponsorem wybranych programów w TVN Turbo. W stacjach radiowych (Trójka PR, Radio Zet, RMF FM oraz 55 stacjach regionalnych i lokalnych) będą emitowane 2 spoty reklamowe; Shell będzie też sponsorował informacje o korkach. Podobnie jak w ub.r. zaplanowano także konkursy dla słuchaczy pod hasłem "Życie Twojego silnika". Reklamy prasowe wykupiono w dziennikach i ich dodatkach motoryzacyjnych ("Gazeta Wyborcza", "Fakt Auto", "Super Express" i "Metro"), w magazynach ("Tele Tydzień", "Gazeta Telewizyjna", "CKM"), w prasie motoryzacyjnej ("Auto Świat", "Auto Moto", "Motor", "Auto Motor i Sport", "Wysokie Obroty") oraz w czasopismach branżowych ("Nowoczesny Warsztat", "Stacja Benzynowa" i "Giełda Samochodowa"). (MB)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,