Kraj

Pekao rusza z kampanią promującą pożyczkę ekspresową

Bank Pekao SA rozpoczął wczoraj kampanię reklamową promującą Pożyczkę Ekspresową. Potrwa ona w dwóch etapach do 18 czerwca, a obejmuje:...

Bank Pekao SA rozpoczął wczoraj kampanię reklamową promującą Pożyczkę Ekspresową. Potrwa ona w dwóch etapach do 18 czerwca, a obejmuje: telewizję (TVP, Polsat, TVN, TVN Siedem, TV4, TVP3, TVN24 oraz kanały tematyczne), citylighty na przystankach oraz internet (m.in. Onet, Wirtualna Polska, Interia, Google). W maju w największych miastach, m.in.: w Warszawie, Trójmieście, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu, Szczecinie, Lublinie i Łodzi, na przystankach autobusowych zainstalowane zostaną specjalne podświetlane tablice. Wsparciem są też ulotki i plakaty w oddziałach banku. Kreację przygotowała agencja Leo Burnett, a media zaplanował i zakupił dom mediowy Zenithmedia. Pożyczka Ekspresowa to produkt oferowany przez Pekao od 2004 r. Maksymalna kwota pożyczki bez zabezpieczeń to 100 tys. zł. Najwięcej klientów banku bierze pożyczki do 3 tys. zł. Dodatkowo do końca kwietnia 2006 roku w ramach specjalnej promocji “Prowizja 0%” bank oferuje kredyt gotówkowy bez pobierania prowizji. Przedwczoraj włoski inwestor Unicredito Italiano zawarł z rządem porozumienie w sprawie połączenia Pekao i przejętego od niemieckiego HVB Banku BPH (musi sprzedać jego markę i 200 oddziałów). Przedwczoraj też Komisja Nadzoru Bankowego wyraziła zgodę na to połączenie. (MB)