Kraj

Millennium po zakończeniu akcji wizerunkowej wspiera sprzedaż produktów

Bank Millennium, który od ub. miesiąca prowadził pod hasłem "Inspiruje nas życie" kampanię rebrandingową prezentującą nowy wizerunek i logo, przechodzi...

Bank Millennium, który od ub. miesiąca prowadził pod hasłem “Inspiruje nas życie” kampanię rebrandingową prezentującą nowy wizerunek i logo, przechodzi do kampanii produktowych. Rozpoczął reklamę kredytu hipotecznego, pierwszego na rynku, jak zapewniają przedstawiciele Millennium, w którym kredytobiorca może skorzystać z trzymiesięcznej karencji w spłacie kapitału i odsetek. Drugim reklamowanym benefitem jest niska marża banku – od 0,5 proc. (zarówno dla kredytów w złotych, jak i walutach obcych). Kampania w telewizji, radiu oraz w prasie potrwa ponad miesiąc. Hasło przewodnie kampanii brzmi: “Tu będziemy szczęśliwi”. Spot przedstawia historię pary młodych ludzi, którzy właśnie wprowadzili się do wymarzonego mieszkania i urządzają je. Dzięki nowej konstrukcji kredytu hipotecznego w Millennium spłatę rat kredytu rozpoczną dopiero po trzech miesiącach od zaciągnięcia zobowiązania. Kreację przygotowała agencja Mather Communications, produkcją zajęło się studio Arizona Films, a zakupem mediów dom mediowy Zenithmedia. Spoty będą emitowane w: TVP1, TVP2, TVP3, Polsacie, TVN, TVN Siedem i TVN24, w Radiu Zet, RMF FM i Trójce PR, zaś reklamy prasowe w: “Gazecie Wyborczej” (i jej dodatkach o nieruchomościach), “Rzeczpospolitej”, “Newsweeku”, “Polityce”, w magazynach wnętrzarskich: “Murator”, “Cztery Kąty”, “M jak mieszkanie”, oraz wyspecjalizowanej prasie branżowej (jak “Łódzki Rynek Nieruchomości” czy “Małopolski Kurier Nieruchomości”). Kampanii reklamowej towarzyszyć będą także bannery w internecie oraz materiały BTL (plakaty oraz ulotki) w oddziałach banku. (MB)