Zagranica

Richard Goosey, jeden z szefów Nielsena, przechodzi do konkurencyjnej firmy

Firma Harris Interactive pozyskała jednego z szefów Nielsen//NetRatings. Richard Goosey jest weteranem rynku badań. W Nielsen//NetRatings pełnił funkcję chief of...

Firma Harris Interactive pozyskała jednego z szefów Nielsen//NetRatings. Richard Goosey jest weteranem rynku badań. W Nielsen//NetRatings pełnił funkcję chief of measurment science, wchodził też w skład globalnego kierownictwa firmy. W Harris Interactive obejmie stanowisko wiceprezesa ds. badań marketingowych i metodologii. Jego zadaniem w nowej firmie będzie zbudowanie nowoczesnego zespołu, który przygotuje atrakcyjną ofertę rynkową. Do Nielsen//NetRatings przeszedł z Research International, gdzie m.in. kierował europejskim centrum badań i był dyrektorem zarządzającym. Firma Harris Interactive ma swoją centralę w Rochester w Stanach Zjednoczonych. Goosey będzie pracować w londyńskim biurze firmy. (“BrandRepublic”)