Kraj

PARALOTNA NA STARCIE

Michał Holewjusz (senior copywriter, wcześniej w OgilvyOne) i Paweł Lis (senior art director, wcześniej w Lowe GGK) rozstali się z...

Michał Holewjusz (senior copywriter, wcześniej w OgilvyOne) i Paweł Lis (senior art director, wcześniej w Lowe GGK) rozstali się z Gruppą 66 i założyli agencję reklamową Paralotna. Na starcie swojej działalności agencja przeprowadziła kampanię dla Sodium (wcześniej Scotch & Soda) pod hasłem “Chemia ciała”. Klient ten nie organizował przetargu, zgłosił się do agencji z propozycją współpracy. Wcześniej Scotch & Soda była obsługiwana przez agencję Moby Dick Group. Kampania potrwa 3 miesiące, a przebiegać będzie na billboardach oraz w prasie ogólnopolskiej i lokalnej (m.in. “Voyage”, “Cinema”, “City Magazin”, gazeta CH Klif). (AMS)