Grupa Animex wprowadziła na ogólnopolski rynek nową markę wyrobów mięsnych Yano. Produkty tej marki cenowo pozycjonowane są jako ekonomiczne. Obecnie produkty Yano sprzedawane są w tradycyjnym kanale dystrybucji. Jak przekazał Morten Jensen, prezes grupy Animex, za kilka miesięcy marka wejdzie także do sprzedaży w nowoczesnym kanale dystrybucji. Na razie marka Yano będzie promowana w punktach sprzedaży. Kampania reklamowa promująca nową markę ruszy w momencie zbudowania odpowiedniego poziomu dystrybucji. Nie wiadomo, jaka agencja zajmie się obsługą reklamową tej marki. Obsługą reklamową Animeksu zajmują się m.in. agencja Euro RSCG Warsaw oraz dom mediowy Mediaedge:cia. Marketer nie podał wartości budżetu reklamowego, jaki przeznaczy na promocję marki Yano. W portfolio grupy są również takie ogólnopolskie marki jak Krakus i Morliny. (JD)