Kraj

"Gazeta Współczesna" z nowym layoutem, w mniejszym formacie

"Gazeta Współczesna" (wydawnictwo Prasa Podlaska Sp. z o.o.) gruntownie się przeobraziła. Transformację poprzedziły badania fokusowe przeprowadzone przez firmę ARC Rynek...

“Gazeta Współczesna” (wydawnictwo Prasa Podlaska Sp. z o.o.) gruntownie się przeobraziła. Transformację poprzedziły badania fokusowe przeprowadzone przez firmę ARC Rynek i Opinia. Dziennik zmienił format na nieco mniejszy, logo, kolorystykę winiety, szatę graficzną, sposób pisania i redagowania. Wprowadzono nowe kolumny tematyczne. “Gazeta Współczesna” przez dłuższy czas ostatnio pozostawała bez zmian. Na rynku jest od 55 lat. Należy do koncernu Orkla Press Polska. Ukazuje się w północno-wschodniej części kraju, w województwie podlaskim. Średnia sprzedaż “Gazety Współczesnej” w ub.r. wyniosła 19,3 tys. egz. Objętość tytułu w zależności od dnia tygodnia wynosi od 24 do 40 kolumn w kolorze. Wydawca nie informuje, jakie działania promocyjne podejmie w związku z wprowadzeniem nowego layoutu dziennika. (KP)