Kraj

Radio Zet rośnie w grupie 25-44, RMF umacnia pozycję w miastach

Według najnowszej fali badań Radio Track (Millward Brown SMG/KRC) w pierwszym kwartale 2006 roku udział w rynku Radia Zet wyniósł...

Według najnowszej fali badań Radio Track (Millward Brown SMG/KRC) w pierwszym kwartale 2006 roku udział w rynku Radia Zet wyniósł 23,2 proc., czyli o 1,2 proc. więcej niż w okresie grudzień 2005 – luty 2006 (pon.-pt., grupa docelowa 25-44). W tym samym okresie w grupie 25-44 RMF FM utrzymał swoją pozycję lidera z udziałem w rynku na poziomie 26,9 proc. RMF FM umacnia pozycję w wielkich miastach i aglomeracjach (powyżej 500 tys. mieszkańców). W okresie styczeń-marzec osiągnął wynik 17,6 proc. w tej grupie, odnotowując 0,5-proc. wzrost w porównaniu z wynikami za grudzień 2005 – luty 2006 r. Radio Zet osiągnęło w tej grupie wynik 11,8 proc. (KS)