Kraj

"Dziennik", nowa gazeta Springera, oficjalnie od 18 kwietnia, za 1,50 zł

"Dziennik. Polska Europa Świat" - nowy dziennik Axel Springer Polska - wejdzie na rynek 18 kwietnia, jak podał wydawca. "Dziennik"...

“Dziennik. Polska Europa Świat” – nowy dziennik Axel Springer Polska – wejdzie na rynek 18 kwietnia, jak podał wydawca. “Dziennik” będzie ukazywał się od poniedziałku do soboty w cenie 1,50 zł. Kampania poprzedzająca wejście tytułu rozpocznie się 12 kwietnia i obejmie wszystkie kanały promocji: telewizję, prasę, radio, outdoor, internet. Za kreację odpowiada PZL, za media – MediaCom Warszawa. Wydawca zaplanował też intensywną promocję “Dziennika” w punktach sprzedaży prasy. Wartość budżetu nie jest ujawniana. – Wprowadzenie nowego dziennika jest naszą odpowiedzią na zapotrzebowanie ze strony czytelników, którzy nie znajdują wśród ukazujących się obecnie tytułów odpowiedniej dla siebie gazety. Przeprowadzone przez nas badania potwierdzają, że na rynku jest jeszcze miejsce dla nowej gazety opiniotwórczej – powiedział Florian Fels, prezes zarządu Axel Springer Polska. Redaktorem naczelnym gazety jest Robert Krasowski, wydawcą – Grzegorz Jankowski, jednocześnie naczelny “Faktu” (także Axel Springer Polska). Karol Skorupski, dyr. biura reklamy “Faktu”, odpowiada za sprzedaż powierzchni reklamowej w “Dzienniku”, a Ewa Kamińska-Lampart, szef marketingu “Faktu”, za kampanie marketingowe oraz planowanie i organizację działań promocyjnych nowego tytułu. (JD, KP)