Kraj

Wydawca "Spotkania z Zabytkami" obniża ceny reklam

Miesięcznik "Spotkania z Zabytkami" (wydawca: Towarzystwo Opieki nad Zabytkami) obniżył ceny reklam średnio o 10 proc. Całostronicowa reklama kosztuje teraz...

Miesięcznik “Spotkania z Zabytkami” (wydawca: Towarzystwo Opieki nad Zabytkami) obniżył ceny reklam średnio o 10 proc. Całostronicowa reklama kosztuje teraz 4 tys. zł, a czwarta okładka – 7 tys. zł. Koszt publikacji artykułu reklamowego bądź tekstu sponsorowanego wynosi 3,5-5 tys. zł. Pismo publikowane jest w nakładzie 8 tys. egz. (cena egzemplarzowa 6 zł). Wydawnictwo tłumaczy obniżkę ograniczeniem budżetów reklamowych głównych reklamodawców pisma. “Spotkania z Zabytkami” ukazują się od 1977 roku. (MM)