Kraj

Tygodnik "Ozon" intensywnie reklamuje w radiu wydanie świąteczne

Świąteczny numer tygodnika "Ozon" (Ozon Media) promowany będzie od czwartku m.in. przez intensywną kampanię radiową. Wykorzystane zostaną: Jedynka PR, Trójka,...

Świąteczny numer tygodnika “Ozon” (Ozon Media) promowany będzie od czwartku m.in. przez intensywną kampanię radiową. Wykorzystane zostaną: Jedynka PR, Trójka, Tok FM, PiN, Plus, Wawa, Radio Józef i 27 rozgłośni lokalnych. Poza tym reklamy pojawią się w Wirtualnej Polsce i w “Pulsie Biznesu”. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa. Nakład wydania świątecznego wynosi 90 tys. egz. Na tym poziomie kształtuje się nakład “Ozonu” od kilku numerów ze względu na dołączane dodatki. Numer świąteczny ukaże się z płytą CD opisującą w formie reportażu śmierć i zmartwychwstanie Jezusa. Autorem scenariusza i reżyserem reportażu jest Robert Tekieli, zastępca redaktora naczelnego “Ozonu”. Wydawca poinformował na podstawie swoich danych, że wysoką sprzedaż miało ostatnio wydanie tygodnika z filmem DVD o Janie Pawle II, która wyniosła ponad 40 tys. egz. “Ozon” planuje kolejne dodatki merytoryczne. (KP)