Citibank Handlowy pod hasłem “Zyski rosną wiosną” zaoferował swoim klientom szeroką ofertę specjalną obejmującą jednocześnie osiem różnych promocji, którym towarzyszy kampania marketingowa. Motywem przewodnim i znakiem rozpoznawczym kampanii są wiosenne tulipany obecne na wszystkich materiałach informacyjnych. Klienci, którzy odwiedzą oddział, otrzymają wiosenne gadżety, a ich obsługą zajmą się wiosennie ubrani pracownicy. O nowej kampanii promocyjnej bank będzie informował w ramach kampanii reklamowej na łamach wybranych tytułów prasowych, w radiu, telewizji i internecie. W ramach jednej z promocji dla klientów, którzy zdecydują się na otwarcie Konta Osobistego Citibank, z deklaracją przelewów pensji, otrzymają jedną z atrakcyjnych nagród: odtwarzacz MP3, aparat cyfrowy czy iPod nano. Ciekawostką będzie także specjalna gra internetowa, której trzej zwycięzcy, otwierając jeden z trzech produktów: konto, kredyt lub linię kredytową, otrzymają laptop, palmtop lub iPod. Osobom, które mają wolne środki, bank proponuje atrakcyjną lokatę na 3-, 6- lub 12 miesięcy oprocentowaną na poziomie 6 proc. w skali roku, przy założeniu, że połowę środków klient zainwestuje w fundusze inwestycyjne lub Portfel Inwestycyjny. Wiosenna promocja obejmie także nowe produkty Citibanku Handlowego, m.in. produkt ubezpieczeniowy SuperEmerytura. Promocję przygotowano też dla klientów, którzy będą ubiegać się o nową kartę kredytową Citibank MasterCard 2006 FIFA World Cup – jej posiadacze mają szansę wygrać m.in. bilety na mecze polskiej reprezentacji w MŚ FIFA w Niemczech. (MG, MB)