Kraj

Citibank Handlowy wprowadza promocyjną ofertę pod hasłem "Zyski rosną wiosną"

Citibank Handlowy pod hasłem "Zyski rosną wiosną" zaoferował swoim klientom szeroką ofertę specjalną obejmującą jednocześnie osiem różnych promocji, którym towarzyszy...

Citibank Handlowy pod hasłem “Zyski rosną wiosną” zaoferował swoim klientom szeroką ofertę specjalną obejmującą jednocześnie osiem różnych promocji, którym towarzyszy kampania marketingowa. Motywem przewodnim i znakiem rozpoznawczym kampanii są wiosenne tulipany obecne na wszystkich materiałach informacyjnych. Klienci, którzy odwiedzą oddział, otrzymają wiosenne gadżety, a ich obsługą zajmą się wiosennie ubrani pracownicy. O nowej kampanii promocyjnej bank będzie informował w ramach kampanii reklamowej na łamach wybranych tytułów prasowych, w radiu, telewizji i internecie. W ramach jednej z promocji dla klientów, którzy zdecydują się na otwarcie Konta Osobistego Citibank, z deklaracją przelewów pensji, otrzymają jedną z atrakcyjnych nagród: odtwarzacz MP3, aparat cyfrowy czy iPod nano. Ciekawostką będzie także specjalna gra internetowa, której trzej zwycięzcy, otwierając jeden z trzech produktów: konto, kredyt lub linię kredytową, otrzymają laptop, palmtop lub iPod. Osobom, które mają wolne środki, bank proponuje atrakcyjną lokatę na 3-, 6- lub 12 miesięcy oprocentowaną na poziomie 6 proc. w skali roku, przy założeniu, że połowę środków klient zainwestuje w fundusze inwestycyjne lub Portfel Inwestycyjny. Wiosenna promocja obejmie także nowe produkty Citibanku Handlowego, m.in. produkt ubezpieczeniowy SuperEmerytura. Promocję przygotowano też dla klientów, którzy będą ubiegać się o nową kartę kredytową Citibank MasterCard 2006 FIFA World Cup – jej posiadacze mają szansę wygrać m.in. bilety na mecze polskiej reprezentacji w MŚ FIFA w Niemczech. (MG, MB)