Kraj

Arteria tworzy dział customer lifecycle management

Agencja marketingowa Arteria tworzy dział customer lifecycle management (CLM). Jest to trzeci obok sales support i marketing services dział biznesowy...

Agencja marketingowa Arteria tworzy dział customer lifecycle management (CLM). Jest to trzeci obok sales support i marketing services dział biznesowy agencji. Głównym zadaniem CLM jest ograniczenie utraty klientów (ang. churn) poprzez stosowanie programów monitorowania poziomu satysfakcji klienta, tworzenie programów lojalnościowych i windykacyjnych. Wdrożenie nowego obszaru usług biznesowych pozwoli firmie efektywniej wykorzystać contact centre składające się aktualnie z 200 stanowisk telemarketerskich. Dyrektorem działu CLM w Arterii został Jacek Impert, który był wcześniej dyrektorem ds. utrzymania klientów w UPC Polska. Dwukrotnie otrzymał nagrodę Best Practice za najlepsze programy związane z utrzymaniem klientów w europejskich strukturach UPC. Spółka Arteria należy do Nova Communication Group. (TW)