M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Sprzedaż netto przedsiębiorstw sprzedaży bezpośredniej wyniosła w 2005 r. 1 mld 947 mln zł

Serwis Dzienny | 19 kwietnia 2006, 00:00

Przedsiębiorstwa sprzedaży bezpośredniej zanotowały w 2005 r. sprzedaż netto na poziomie 1 mld 947 mln zł, o 1 proc. więcej...

Przedsiębiorstwa sprzedaży bezpośredniej zanotowały w 2005 r. sprzedaż netto na poziomie 1 mld 947 mln zł, o 1 proc. więcej niż w 2004 r. Ponad 1 mld 557 mln zł wypracowały przedsiębiorstwa będące członkami Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej (PSSB). W dalszym ciągu najlepiej sprzedającymi się produktami są kosmetyki stanowiące 85 proc. ogólnej sprzedaży, na kolejnym miejscu znajdują się artykuły gospodarstwa domowego - 5,5 proc., odżywki i artykuły dietetyczne - 4,9 proc., oraz ubiory, biżuteria i inne akcesoria mody - 4 proc. Liczba sprzedawców zwiększyła się w 2005 r. z 585 tys. do 645 tys. (555 tys. pracuje w przedsiębiorstwach będących członkami PSSB). Dla ponad 87 proc. praca ta stanowi zajęcie dodatkowe. Do utworzonego w 1994 r. PSSB należą: AMC, Amway, Avon, Collagen Beauty International, Forever Living Products, Herbalife, Lux, Mary Kay, Oriflame, Tupperware i Vorwerk. (MKS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , ,