Kraj

CzteryCzwarte i PanMedia Western przygotowały kampanię Żółtego Telefonu

Agencja reklamowa CzteryCzwarte przygotowała strategię i kreację kampanii Żółtego Telefonu 9494 (firma Yellowtel Polska). Agencja zdobyła ten budżet w przetargu...

Agencja reklamowa CzteryCzwarte przygotowała strategię i kreację kampanii Żółtego Telefonu 9494 (firma Yellowtel Polska). Agencja zdobyła ten budżet w przetargu rozstrzygniętym na początku roku. Media na potrzeby kampanii zaplanował i zakupił dom PanMedia Western, również wyłoniony w tym przetargu. Działania, które właśnie startują, potrwają do końca roku. Celem kampanii jest edukacja użytkownika na temat oferty Żółtego Telefonu. Hasła towarzyszące pierwszej fazie promocji to: “Nie musisz czytać grubych książek” oraz “Informacje szyte na miarę”. Główne hasło kampanii brzmi “Zadzwoń, jakbyś czegoś nie wiedział” i ten slogan towarzyszyć będzie marce we wszystkich mediach. W pierwszym etapie działania prowadzone będą w radiu i wybranych tytułach prasowych. W kolejnych etapach reklama pojawi się też w kinach, teatrach i taksówkach. W kampanii wykorzystane zostaną też internet, nośniki reklamy zewnętrznej i telefony komórkowe. Budżet działań nie został ujawniony. (PM)