Kraj

Weber Shandwick, sieciowa agencja PR, otwiera biuro w Polsce

Weber Shandwick, sieciowa agencja PR, otwiera biuro w Polsce, kończąc jednocześnie ponad 10-letnie stowarzyszenie z agencją Sigma International (Poland). Sigma...

Weber Shandwick, sieciowa agencja PR, otwiera biuro w Polsce, kończąc jednocześnie ponad 10-letnie stowarzyszenie z agencją Sigma International (Poland). Sigma nadal będzie współpracowała z Weber Shandwick przy obsłudze wybranych klientów. Weber Shandwick otworzyła też biura w Chorwacji oraz Bośni i Hercegowinie, a nowe biura afiliowane ruszyły w Rumunii, na Słowacji, w Słowenii, Serbii i Czarnogórze, na Łotwie, Litwie i w Estonii. Budując swoją obecność w Europie Środkowej i Wschodniej, Weber Shandwick współpracuje z McCann WorldGroup. Biuro Weber Shandwick w Polsce zostało otwarte w oparciu o agencję PRisma Communications działającą w strukturze McCann WorldGroup. Zmiana nazwy PRismy nie wiąże się ze zmianą kapitałową czy właścicielską. Warszawskie biuro Weber Shandwick będzie tworzyć kilkunastu konsultantów kierowanych przez Annę Czaplicką i Andrzeja Godewskiego. Oboje byli wcześniej związani z inną działającą w Polsce od 2001 r. sieciową agencją Burson-Marsteller. Kluczowymi klientami polskiego biura Weber Shandwick są obecnie: MasterCard, Xelion. Doradcy Finansowi, Polska Izba Ubezpieczeń, Grupa Żywiec, Program Odpowiedzialnej Sprzedaży “Stop 18”, BT Global Services i Merck. – Dzięki połączeniu z Weber Shandwick zyskujemy dostęp do szkoleń, metodologii, doświadczeń i ekspertów wyspecjalizowanych w tych rodzajach PR, które są najbardziej poszukiwane przez naszych klientów, a więc finansowym, korporacyjnym, farmaceutycznym i technologicznym – powiedział Andrzej Godewski, partner zarządzający Weber Shandwick Sp. z o.o. (KP)