Kraj

Nestle Waters Polska wspiera reklamą sprzedaż Nałęczowianki Sprint

Nestle Waters Polska realizuje w 14 największych miastach Polski (m.in.: Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach, Lublinie i Trójmieście) kampanię reklamową...

Nestle Waters Polska realizuje w 14 największych miastach Polski (m.in.: Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Katowicach, Lublinie i Trójmieście) kampanię reklamową Nałęczowianki Sprint. Jedynym medium wykorzystanym w projekcie jest sieć 600 citylightów. Celem kampanii jest poinformowanie o nowym, odświeżonym opakowaniu Nałęczowianki o pojemności 0,75 l. Kampania potrwa do 30 kwietnia br. Za strategię i kreację odpowiada agencja reklamowa Saatchi & Saatchi, a za planowanie i zakup mediów – Mediaedge:cia. Działania z zakresu public relations dla marki Nałęczowianka prowadzi agencja 180° Public Relations. (AMS)