Kraj

FUNDACJA POLSAT

1 października br. rozpoczyna się druga już trzymiesięczna edycja ogólnopolskiej kampanii charytatywnej "Podaruj dzieciom słońce". Jej celem będzie zebranie środków...

1 października br. rozpoczyna się druga już trzymiesięczna edycja ogólnopolskiej kampanii charytatywnej “Podaruj dzieciom słońce”. Jej celem będzie zebranie środków finansowych na stworzenie specjalistycznego Dziecięcego Centrum Oparzeniowego w Instytucie Pediatrii Wydziału Lekarskiego Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Organizatorem akcji jest Fundacja Polsat oraz firma Procter & Gamble, a ich przedsięwzięcie opierać się będzie o sprzedaż pięciu produktów: proszku do prania Vizir, pieluszek jednorazowych Pampers, podpasek Always, pasty do zębów Blend-a-med oraz szamponu Head & Shoulders. Organizatorzy kampanii liczą, że w tym roku uda się im uzbierać kwotę 4 mln zł. (MŁ)