M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

SKOK Stefczyka wybiera agencję do dużej kampanii telewizyjnej

Serwis Dzienny | 24 kwietnia 2006, 00:00

Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa im. Franciszka Stefczyka prowadzi konkurs reklamowy na kreację do kampanii telewizyjnej. Do udziału w nim zaproszono trzy...

Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa im. Franciszka Stefczyka prowadzi konkurs reklamowy na kreację do kampanii telewizyjnej. Do udziału w nim zaproszono trzy agencje: 4 Fame Branding, Young & Rubicam oraz Essense. Ta ostatnia pracowała wcześniej dla SKOK-u Stefczyka m.in. przy realizacji kampanii Pożyczki od Serca. Wybrana agencja ma przygotować trzy spoty telewizyjne do kampanii, która ruszy latem lub jesienią. Monika Skibska, szefowa działu marketingu SKOK-u Stefczyka, nie zdradziła wysokości budżetu kampanii, ujawniła jedynie, że będzie to akcja intensywniejsza od dotychczas prowadzonych. Według nieoficjalnych informacji budżet na kreację telewizyjną wynosi blisko 1 mln zł. Kampania ma promować pożyczki i usługi online. Media zaplanuje Media Skok - struktura działająca w ramach Systemu SKOK zrzeszającego działające na rynku spółdzielcze kasy oszczędnościowo-kredytowe. Media Skok powstał przed rokiem, wcześniej dla SKOK-u Stefczyka pracował dom mediowy Media Group. (JN)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,