Kraj

"Gazeta Wyborcza" i "Metro" startują z pakietami reklamowymi

"Gazeta Wyborcza" i "Metro" (dzienniki Agory SA) od dzisiaj mają wspólną ofertę reklamową. Nowe pakiety zostały opracowane z myślą o...

“Gazeta Wyborcza” i “Metro” (dzienniki Agory SA) od dzisiaj mają wspólną ofertę reklamową. Nowe pakiety zostały opracowane z myślą o klientach spółki korzystających z oferty reklamowej obu gazet lub ze względu na zasięg mogących się nią zainteresować. Pakiet Krajowy 1+1+1=4 i Pakiet Krajowy 1+1= 10 proc. mają pozwolić klientom Agory obniżyć koszty dotarcia od 10 proc. do 25 proc. W Pakiecie Krajowym 1+1+1=4 klient, kupując jednocześnie trzy ogłoszenia w “Gazecie Wyborczej” i “Metrze”, otrzyma czwarte ogłoszenie za darmo. W przypadku Pakietu Krajowego 1+1=10 proc. klient uzyska dodatkowy rabat 10 proc. przy jednoczesnym zakupie ogłoszenia w “Gazecie Wyborczej” i “Metrze”. Nowe pakiety dotyczą grzbietów głównych wydań ogólnopolskich obu gazet. (KP)