Kraj

Agencja reklamowa Schulz autorem nowego projektu dla Radia Kraków

Agencja reklamowa Schulz przygotowała nową kampanię billboardową dla Radia Kraków. Ponownie bazuje ona na strategii wyrażającej się w haśle: "Radio...

Agencja reklamowa Schulz przygotowała nową kampanię billboardową dla Radia Kraków. Ponownie bazuje ona na strategii wyrażającej się w haśle: “Radio prawdziwych ludzi”. Billboard przedstawia dwóch mężczyzn grających w szachy na bulwarze nad Wisłą. Jeden z nich jest księdzem, a drugi to tajemniczy czarnoskóry mężczyzna. Komunikację oparto na zderzeniu różnych kultur, różnych światów. – Radio Kraków jest tyglem kulturowym, miejscem poszanowania innego punktu widzenia i filozofii dialogu – mówi Giovanni Caporioni, dyrektor kreatywny agencji Schulz. – Kraków zawsze był miejscem twórczym, w którym ścierały się różne poglądy. Nasz przekaz reklamowy tym razem jest otwarty i pozostawia odbiorcy pole do interpretacji. Kampania prowadzona będzie w kwietniu i maju br. Schulz jest również odpowiedzialna za zakup powierzchni reklamowej. (MB)