Kraj

"Gazeta Bankowa" przygotowała nowy projekt pod nazwą "Rekiny reklamy"

"Gazeta Bankowa" (wydawca: Media Skok) dołączy do czerwcowego wydania dodatek "Rekiny reklamy" w osobnym grzbiecie. Na łamach dodatku znajdzie się...

“Gazeta Bankowa” (wydawca: Media Skok) dołączy do czerwcowego wydania dodatek “Rekiny reklamy” w osobnym grzbiecie. Na łamach dodatku znajdzie się rozwiązanie konkursu na najlepsze reklamy i kampanie reklamowe instytucji i produktów finansowych zeszłego roku. Całostronicowa reklama w dodatku kosztuje ok. 7 tys. zł (w głównym grzbiecie gazety cena wynosi 11,9 tys. zł). W związku z rozstrzygnięciem konkursu przewidziane jest wsparcie promocyjne gazety. Tytuł będzie wystawiony w dobrze widocznych miejscach w salonach prasowych Inmedio oraz Relay. Przygotowano też kampanię reklamową, która obejmie TVN24, Radio PiN i Radio Wawa. Mediaplan i kreację reklam firma opracowała we własnym zakresie. Nakład “Gazety Bankowej” wynosi ok. 7 tys. egzemplarzy i pomimo dołączenia dodatku nie zostanie zwiększony. Konkurs Rekiny Reklamy nie jest cykliczny. Ostatnia edycja miała miejsce dwa lata temu. Wyróżnienia zostaną przyznane w ośmiu kategoriach, m.in. dla najlepszych reklam w poszczególnych mediach tradycyjnych. (MM)