Zagranica

L'Oreal planuje relaunch brandu farb do włosów Casting

L'Oreal przeprowadzi relaunch wiosną i doda nowe kolory dla mężczyzn do serii farb Feria. Kampania telewizyjna, przygotowana przez McCann-Erickson Worldwide...

L’Oreal przeprowadzi relaunch wiosną i doda nowe kolory dla mężczyzn do serii farb Feria. Kampania telewizyjna, przygotowana przez McCann-Erickson Worldwide wprowadzi farbę ze zmienioną nazwą CastingColorSpa. Farba ma także nową formułę. L’Oreal wprowadzi także 10 nowych kolorów do swojej serii farb Feria (które startują także w Polsce). Cztery z tych kolorów są kierowane dla mężczyzn. Na opakowaniach znajdą się zdjęcia panów, ale będą wystawiane na displayach razem z farbami dla pań. Męskie kolory będą reklamowane w prasie męskiej. Rzecznik prasowy firmy w Nowym Jorku nie określił wydatków, ale wiadomo, że L’Oreal wydała na reklamę Ferii od jej wprowadzenia w USA latem aż do listopada 15 mln USD. Casting natomiast otrzymał wsparcie w wysokości 8 mln USD w 1997 i od stycznia do listopada 1998. Źródło Competitive Media Report.