Kraj

Algida rozda w promocji konsumenckiej 13 mln lodów

Algida rozpoczęła promocję konsumencką "Szczęście sprzyja lodożercom". Akcja obejmuje zarówno lody impulsowe Big Milk, jak i markę familijną Algida Śmietankowa....

Algida rozpoczęła promocję konsumencką “Szczęście sprzyja lodożercom”. Akcja obejmuje zarówno lody impulsowe Big Milk, jak i markę familijną Algida Śmietankowa. W tegorocznej edycji promocji “Lodożercy” marketer rozda 13 mln lodów. Promocja wsparta jest silną kampanią reklamową prowadzoną w telewizji, prasie, radiu i na outdoorze. Kreacje kampanii przygotowała agencja McCann Erickson Polska, a media zaplanował i kupił dom mediowy Initiative Warszawa. Algida jest obecnie liderem ryku lodów w Polsce, a jej udział w ogólnopolskim rynku lodów wyniósł 29,2 proc. w 2005 r. i był wyższy o 3,5 proc. niż rok wcześniej. Największymi konkurentami Algidy są obecnie firmy Koral, Nestle oraz Zielona Budka. (MKS)