Kraj

Testardo Red Cell Agencją Reklamową Roku, Mediaedge:cia Domem Mediowym Roku

W przygotowanym po raz dziesiąty przez "Media & Marketing Polska" (VFP Communications) raporcie "Agencje reklamowe i domy mediowe" podsumowującym dokonania...

W przygotowanym po raz dziesiąty przez “Media & Marketing Polska” (VFP Communications) raporcie “Agencje reklamowe i domy mediowe” podsumowującym dokonania firm w 2005 roku przyznano dwa tytuły i osiem wyróżnień. Agencją Reklamową Roku została Testardo Red Cell, a Mediaedge:cia – Domem Mediowym Roku. Testardo Red Cell w 2005 roku zdobyła wielu istotnych klientów i błyskawicznie się rozrosła, podwajając zatrudnienie. Wykazała się ponad 43-proc. wzrostem przychodów. Po kryzysie wywołanym zmianami własnościowymi i utracie sieciowych klientów zbudowała silną pozycję, opierając się na imponującym biznesie lokalnym. Uczestniczyła w jednym z największych wydarzeń marketingowych ubiegłego roku – rebrandingu Idei na Orange, z sukcesem przeprowadzając klienta przez okres przekształceń. Dom mediowy Mediaedge:cia został nagrodzony m.in.: za ogromny przyrost nowego biznesu (wartość obrotów w mediach wzrosła o 40 proc.), który dotyczył tak prestiżowych marek jak Nestle czy Ikea, za sprawne zarządzanie firmą i błyskawiczne przystosowanie struktur agencji, której zatrudnienie wzrosło o ponad 70 proc., do obsługi znacznie szerszego niż wcześniej portfolio klientów, rozwój w kierunku komunikacji interaktywnej i badawczej. W gronie wyróżnionych agencji reklamowych znalazły się: JWT Polska, Mather Communications, Red 8 Communications Group oraz Scholz & Friends Warszawa. Wyróżnione domy mediowe to: MindShare Polska, MPG Media Planning oraz ZenithOptimedia Group Poland. Przyznano także wyróżnienie dla Grupy Kapitałowej Roku, które trafiło do Corporate Profiles DDB Group. Tytułu Grupy Kapitałowej Roku redakcja nie przyznała. Po raz pierwszy laureaci raportu podczas uroczystej gali otrzymali dyplomy, a zwycięzcy – statuetki. Galę uświetnił koncert Ive Mendes, która przybyła na specjalne zaproszenie VFP Communications. Sponsorami gali były: tygodnik “Angora”, dom prasy regionalnej Mediatak oraz New Age Media. (AMS)