Kraj

GM Poland wspiera trzy modele Opla w kampanii promującej ofertę kredytową i jazdy testowe

General Motors Poland przygotował kampanię wspierającą trzy modele marki Opel: Astra III, Zafira i Vectra. Trzy różne layouty prasowe z...

General Motors Poland przygotował kampanię wspierającą trzy modele marki Opel: Astra III, Zafira i Vectra. Trzy różne layouty prasowe z tymi modelami będą emitowane rotacyjnie, ich elementem wspólnym jest prezentacja programu kredytowego GMAC Banku i oferty jazd testowych (na każdy ze wspomnianych samochodów, możliwość testowania nawet przez 3 dni). Kreację przygotowała McCann Erickson Polska, za planowanie i zakup mediów odpowiada Universal McCann. Działania obejmą m.in. “Gazetę Wyborczą”, “Rzeczpospolitą”, “Politykę”, “Galę”. Marka Opel to obecnie trzeci gracz na polskim rynku pod względem sprzedaży nowych aut – za Toyotą i Skodą. W I kwartale br. Opel sprzedał 6614 samochodów, co daje mu 11,4 proc. market share (i oznacza wzrost sprzedaży rok do roku o +7,7 proc.; źródło: Samar). (MG)