Przetargi

Kto się skusi na 15 tys. zł honorarium od Lidl Polska?

Firma Lidl Polska, do której należy sieć dyskontów Lidl, prowadzi procedury przetargowe, których celem jest wybór agencji do realizacji kampanii...

Firma Lidl Polska, do której należy sieć dyskontów Lidl, prowadzi procedury przetargowe, których celem jest wybór agencji do realizacji kampanii reklamowej (patrz: DS “MMP” z 16 maja). Maciej Magdziarz, szef działu reklamy Lidl Polska, nie potwierdził tej informacji, ale też jej nie zaprzeczył. Zadaniem kampanii ma być umocnienie pozycji Lidla przez budowę świadomości marki oraz zachęcenie nowych klientów do odwiedzin sklepów Lidl. Wybrana agencja – jedna z pięciu zaproszonych – będzie odpowiedzialna za przygotowanie kampanii telewizyjnej (30-sekundowy spot, planowana emisja w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie). Jak się dowiedzieliśmy, zwycięzca przetargu otrzyma honorarium w wysokości 15 tys. zł. Agencje muszą przedłożyć swoje oferty do najbliższego poniedziałku. Nie wiadomo, czy wszystkie zaproszone agencje zdecydowały się na udział w przetargu. (AMS)