Kraj

EFL i Lukas Bank wprowadzają nową markę AutoAuto do wsparcia leasingu i kredytów samochodowych

Europejski Fundusz Leasingowy we współpracy z Lukas Bankiem wprowadzają na rynek wspólną ofertę leasingu oraz kredytów samochodowych pod nową marką...

Europejski Fundusz Leasingowy we współpracy z Lukas Bankiem wprowadzają na rynek wspólną ofertę leasingu oraz kredytów samochodowych pod nową marką AutoAuto. – Naszym pośrednikiem będą dilerzy samochodowi (salony i wybrane autokomisy), a poprzez stworzenie nowej marki AutoAuto chcemy podkreślić naszą specjalizację i to, że jest ona dedykowana właśnie specjalnie naszej wspólnej z Lukas Bankiem ofercie – mówi Katarzyna Kwiatkowska, dyrektor departamentu marketingu EFL odpowiedzialna za linię biznesową Auto Finance, której brandem jest AutoAuto. EFL i Lukas Bank oferują leasing i kredyty na zakup nowych i używanych aut zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych (firmy). Akcję wspierającą wprowadzenie nowej marki (obrandowanie salonów, materiały POS i ogłoszenia prasowe oraz program motywacyjny “Wielki wyścig” skierowane do właścicieli i sprzedawców salonów samochodowych) przygotowała agencja Euro RSCG Marketing House. Głównym komunikatem kampanii launchowej jest przekazanie, że AutoAuto to prosty i przejrzysty sposób na finansowanie zakupu samochodu, a dzięki wyspecjalizowanym doradcom AutoAuto (jest ich 100) klienci mogą liczyć na pomoc w kwestiach podatkowo-księgowych, finansowych, jak i ubezpieczeniowych. Jak mówi Kwiatkowska, swojej przewagi konkurencyjnej AutoAuto upatruje właśnie we wszechstronności oferty, jak i w silnej pozycji EFL, który jest największą firmą leasingową w kraju. – Uważamy, że system, gdzie klient może załatwić wszystkie formalności w salonie u naszego przedstawiciela handlowego lub u przeszkolonego pracownika dilera, jest najwygodniejszy dla klientów i dilerów – dodaje Kwiatkowska. Konkurencją dla AutoAuto są oczywiście oferty innych firm leasingowych, jak i oferty banków specjalizujących się w kredytach samochodowych (jak np. Santander Consumer, dawny PTF Bank czy GE Money Bank, który działa też poprzez osobną markę GEpard, opierając się głównie na komisach samochodowych), a także oferty banków powiązanych z producentami samochodów. W ramach EFL funkcjonują dwie linie biznesowe: Auto Finance, która zajmuje się leasingiem na samochody osobowe i dostawcze, oraz Universal Leasing, która obejmuje samochody ciężarowe pow. 3,5 t, inne ruchomości i nieruchomości. W zakresie reklam ATL-owych EFL współpracuje z agencjami Gruppa 66 Ogilvy oraz Euro RSCG Warsaw, jednak, jak mówi Kwiatkowska, na razie nie ma planów szerszego wsparcia ATL-owego marki AutoAuto, choć nie wyklucza takich działań w przyszłości. (MB)