Kraj

Allianz rusza z silną kampanią reklamową ubezpieczeń mieszkań

Towarzystwo ubezpieczeniowe Allianz Polska rusza z silną kampanią reklamową polis mieszkaniowych. Ubezpieczycielowi zależy na zmianie wizerunku - Allianz kojarzony silnie...

Towarzystwo ubezpieczeniowe Allianz Polska rusza z silną kampanią reklamową polis mieszkaniowych. Ubezpieczycielowi zależy na zmianie wizerunku – Allianz kojarzony silnie z ubezpieczeniami dla firm chce zakomunikować, że ma też ofertę dla klientów indywidualnych (stąd wybór ubezpieczeń mieszkaniowych jako flagowego, obok polis samochodowych, ubezpieczenia majątkowego). Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa PZL, a media (telewizja jako medium wiodące oraz prasa: dzienniki, tygodniki, i internet) kupił Starcom (obie agencje wygrały przetargi Allianz: PZL w lutym, a Starcom w kwietniu). Film reklamowy kręcono przy ul. Śmiałej na warszawskim Starym Żoliborzu. Bohaterami są dwaj włamywacze, którzy podczas wynoszenia łupów (m.in. telewizora) z obrabianego mieszkania zaczynają mieć skrupuły i postanawiają zwrócić rzeczy właścicielowi. Spot kończy claim o tym, że “cuda się zdarzają”, jednak nie warto na nie liczyć i lepiej ubezpieczyć mieszkanie w Allianz. Jak zapowiadają przedstawiciele towarzystwa, ta kampania to będzie najsilniejsze w tym roku działanie reklamowe: obecny etap kampanii zaplanowany jest prawie do końca czerwca, a po wakacjach ruszy kolejna faza. (MB)