Christian Fiedler zostanie CEO powstającej spółki joint venture Hachette Filipacchi Burda Polska. Christian Fiedler obecnie jest odpowiedzialny za reklamę Burdy w całej Europie Wschodniej i jest dyr. wydawniczym Burdy Praga. Funkcje managing directorów w Hachette Filipacchi Burda Polska obejmą Justyna Namięta, dotychczas wiceprezes Burdy Polska, i Krzysztof Kawaliło, prezes Burdy Polska. Obowiązki dyr. reklamy wszystkich tytułów w Hachette Filipacchi Burda Polska będzie pełniła Maja Meissner-Filipek, która aktualnie pozostaje dyr. generalnym Interdeco, domu sprzedaży tytułów Hachette. Nowa spółka joint venture będzie posiadać pięcioosobowy skład advisory board. Ze strony Burdy znajdą się w nim: Winfried Blach, Christian Fiedler i Claus-Thomas Kuhn, a ze strony Hachette Filipacchi: Jean de Boisdeffre i Francois Coruzzi. Powstanie spółki Hachette Filipacchi Burda Polska stało się możliwe po wyrażeniu na to zgody Komisji Europejskiej. Hachette Filipacchi Burda Polska będzie wydawcą następujących tytułów: “Elle”, “Elle Decoration”, “Samo Zdrowie”, “Film”, “Dobre Rady”, “Burda”, “Mój Piękny Ogród”, “Mój Piękny Dom”, “Sól i pieprz”, “Anna”. (KP)
Kraj
Elle Decoration
Elle
Burda Polska
Samo Zdrowie
Film
Burda
Interdeco
Dobre Rady
Kawaliło Krzysztof
Sól i Pieprz
Mój Piękny Ogród
Namięta Justyna
Mój Piękny Dom
Anna
Meissner-Filipek Maja
Hachette Filipacchi Burda Polska
Fiedler Christian
Blach Winfried
Kuhn Claus-Thomas
de Boisdeffre Jean
Coruzzi Francois
Burda Praga