Kraj

Nivea Polska odświeża linię kosmetyków Nivea Sun, planuje kampanię

Nivea Polska odświeżyła linię kosmetyków słonecznych Nivea Sun. Z serii wycofano produkty najsłabiej rotujące. Jednocześnie pod marką Nivea Sun pojawi...

Nivea Polska odświeżyła linię kosmetyków słonecznych Nivea Sun. Z serii wycofano produkty najsłabiej rotujące. Jednocześnie pod marką Nivea Sun pojawi się pięć nowych kosmetyków, w tym: pianki do opalania z faktorami 8 i 15, pielęgnujące mleczko do opalania z faktorem 20 oraz dwa samoopalacze. Cała linia Nivea Sun składa się z 17 produktów. W sezonie letnim przeprowadzona zostanie kampania reklamowa wspierająca Nivea Sun. Przy realizacji tej kampanii Nivea Polska będzie współpracować z agencją TBWA/Warszawa i domem mediowym Mediaedge:cia. Bliższe szczegóły na temat mediaplanu kampanii oraz wartości budżetu nie są znane. Wartość rynku kosmetyków do opalania, po opalaniu oraz samoopalaczy wyniosła w 2005 r. 59 mln zł, z czego 40 mln zł to kosmetyki do opalania (dane: Nivea Polska na podstawie ACNielsena). (JD)