Kraj

TBWA poszerza zakres usług o marketing społeczny

Agencja TBWA poszerzy swoją ofertę o działania z zakresu Cause Related Marketing - marketingu zaangażowanego społecznie. Łącząc doświadczenie nonprofitowych działań...

Agencja TBWA poszerzy swoją ofertę o działania z zakresu Cause Related Marketing – marketingu zaangażowanego społecznie. Łącząc doświadczenie nonprofitowych działań TBWA/Telescope oraz struktury doradczej Inverse, która zajmuje się budowaniem strategii marek, agencja TBWA będzie doradzać w zakresie marketingu non-profit przedsiębiorstwom, instytucjom i fundacjom. – Jest to rozszerzenie dotychczasowej działalności Telescope – powiedziała Malina Wieczorek, non-profit & art promotion director TBWA/Telescope. – Bazując na doświadczeniu, jakie zdobyliśmy, staramy się je wykorzystać w inny sposób. Prowadzenie kampanii o tematyce społecznej różni się przecież od innych działań komunikacyjnych. Nowością w ofercie TBWA skierowanej do przedsiębiorstw będzie budowanie marek i wspieranie ich z wykorzystaniem działań marketingu społecznego oraz wyszukiwanie i organizowanie współpracy z organizacjami non-profit. Agencja będzie wykorzystywać marketing społeczny jako dodatkowe narzędzie kształtujące wizerunek marki i umacniające jej pozycjonowanie. W tym wypadku nie będzie to już, jak w przypadku wcześniejszych prac Telescope, działalność stricte non-profit. – Skoro będziemy pomagać w opracowywaniu działań marketingowych dla firm, musi mieć to także wymiar finansowy – mówi Malina Wieczorek, podkreślając, że Telescope nie zaprzestaje dotychczasowej działalności polegającej na pomocy w przygotowaniu i realizacji kampanii non-profit.

TBWA/Telescope została utworzona 2,5 roku temu. Do tej pory komórka ta przygotowała kampanie społeczne m.in. dla Fundacji Synapsis, Fundacji Urszuli Jaworskiej, Fundacji Ewy Błaszczyk “Akogo?”, Fundacji Małyszów “Wystarczy Chcieć”, Fundacji Viva! “Akcja dla Zwierząt”, Organizacji Narodów Zjednoczonych, Fundacji Kidprotect, Fundacji Promocja Zdrowia, Fundacji Przyjaciel i innych organizacji. TBWA została uhonorowana tytułem Dobroczyńca Roku 2004 w kategorii strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy. (AMS)