Kraj

Connect opisała ponad 150 kanałów komunikacji marketingowej

Należąca do TBWA/Communication Group struktura strategiczna Connect przygotowała almanach uwzględniający ponad 150 kanałów komunikacji. Raport pt. "Almanach punktów styku" zawiera...

Należąca do TBWA/Communication Group struktura strategiczna Connect przygotowała almanach uwzględniający ponad 150 kanałów komunikacji. Raport pt. “Almanach punktów styku” zawiera szczegółowy opis bardzo różnych mediów i innych kanałów komunikacji marketingowej. Obok dość standardowych środków jak np. TV, outdoor, internet czy SMS raport uwzględnia także wszelkie kanały typu BTL i ambient, w tym tak egzotyczne jak np. kluby squasha czy koła gospodyń wiejskich. – Punkty styku to nic innego jak obszary, miejsca, ludzie, sytuacje, które wiążąc się z naszą grupą docelową, pozwalają na skuteczne, czasem niestandardowe dotarcie z przekazem reklamowym – mówi Rafał Kołodziej, dyr. zarządzający Connect. Opis punktu styku w almanachu składa się m.in. z przykładowej wizualizacji nośnika, danych o zasięgu technicznym i kontaktu do firmy lub instytucji, która może pomóc w wykorzystaniu danego kanału (np. właściciel sieci nośników). Raport będzie oferowany klientom Connect. (TW)