Przetargi

Kompania Piwowarska SA rozesłała briefy dotyczące Pilsner Urquella

Kompania Piwowarska SA rozpoczęła procedury przetargowe dotyczące obsługi budżetu reklamowego marki piwa Pilsner Urquell, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Liczba i nazwy...

Kompania Piwowarska SA rozpoczęła procedury przetargowe dotyczące obsługi budżetu reklamowego marki piwa Pilsner Urquell, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Liczba i nazwy zaproszonych agencji nie są znane. Przedstawiciele Kompanii Piwowarskiej byli w chwili powstawania tej informacji nieuchwytni. Jest to kolejny przetarg dotyczący obsługi marki Pilsner. Poprzedni, rozpisany pod koniec ub.r. (informowaliśmy o nim w DS “MMP” z 19 grudnia 2005 r.), nie doprowadził do wyłonienia zwycięzcy. W ostatnich kampaniach reklamowych Pilsner Urquella marketer wykorzystywał adaptacje spotów międzynarodowych autorstwa m.in. Ogilvy & Mather z Londynu. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Macroscope OMD. (AMS, MKS)