Zagranica

Sieć OMD wprowadza zmiany w zakresie usług interaktywnych

Sheryl Norman, była szefowa działu marketingu zintegrowanego w Coca-Cola Great Britain, przechodzi do OMD. Będzie odpowiedzialna za operacje przeprowadzane w...

Sheryl Norman, była szefowa działu marketingu zintegrowanego w Coca-Cola Great Britain, przechodzi do OMD. Będzie odpowiedzialna za operacje przeprowadzane w oddziale online OMD Digital. Ma również nadzorować współpracę pomiędzy OMD UK, Manning Gottlieb OMD oraz OMD International. Na tym nie koniec zmian: Amy Lenox do tej pory zajmująca kierownicze stanowisko w dziale online Manning Gottlieb OMD zostanie dyrektorem OMD Digital w Wielkiej Brytanii. Justin Taylor pracujący dotychczas w OMD International został awansowany na szefa londyńskiego oddziału OMD Digital. Shan Henderson z działu online OMD UK również przechodzi do OMD Digital. Jean-Paul Edwards ze specjalistycznej struktury The Source w Manning Gottlieb OMD zostanie szefem działu Digital Futures. (“BrandRepublic”)