Kraj

Podravka wspiera sprzedaż przypraw do grilla i sponsoruje prognozę w TVP1

Podravka rozpoczęła akcję marketingową służącą wsparciu sprzedaży produktów w sezonie grillowym. Producent chce zachęcić przede wszystkim do kupowania przypraw Vegeta...

Podravka rozpoczęła akcję marketingową służącą wsparciu sprzedaży produktów w sezonie grillowym. Producent chce zachęcić przede wszystkim do kupowania przypraw Vegeta Mix do grilla oraz pasty warzywnej Ajvar łagodny, Ajvar ostry, Pindżur i Relish. Agencja reklamowa BBDO Warszawa przygotowała strategię i kreację kampanii, która obejmie prasę (ogłoszenia wizerunkowe i z przepisami na potrawy z grilla) i radio (Radio Zet, Jedynka, Audytorium 17 oraz stacje Radia Plus). Podravka jest także sponsorem prognozy pogody w TVP1. Działania reklamowe w telewizji, prasie i radiu połączone będą z aktywnością firmy bezpośrednio w punktach sprzedaży. Wybrane sklepy zostaną wyposażone w materiały POS, a w niektórych sieciach handlowych (Real, Carrefour, Leclerc) w weekendy hostessy będą zachęcać do degustacji potraw z dodatkiem przypraw Podravki. Wszyscy zainteresowani otrzymają książeczki z oryginalnymi przepisami. – Poprzez tegoroczne działania marketingowe chcemy przede wszystkim edukować klientów w zakresie przygotowywania potraw z grilla, dlatego w naszych reklamach pojawią się autorskie przepisy kulinarne Podravki – mówi Vlatka Grebiennik, product manager firmy Podravka. Działania BTL prowadzone są przez firmę marketing services IQ Marketing, a za media odpowiada dom mediowy Starcom. Udziały rynkowe Podravki nie zostały ujawnione. (MKS)