Kraj

Anna Gołębicka z Martis do TVN

Anna Gołębicka objęła nowo utworzone stanowisko menedżera zespołu strategii i produktów reklamowych TVN24 i kanałów tematycznych TVN. Będzie odpowiedzialna za...

Anna Gołębicka objęła nowo utworzone stanowisko menedżera zespołu strategii i produktów reklamowych TVN24 i kanałów tematycznych TVN. Będzie odpowiedzialna za powołanie zespołu wdrażającego nową koncepcję planowania jakościowego kampanii reklamowych przygotowaną przez dział sprzedaży TVN24 i kanałów tematycznych. Podstawą koncepcji jest własny model analityczny – BaC (Brand Platform Communications Constructor), umożliwiający precyzyjne określenie potrzeb klientów oraz dopasowanie do nich strategii komunikacji i dostępnych form reklamy. – Wdrożenie systemu BaC wyznaczy nowe standardy w planowaniu i wykorzystaniu możliwości reklamy w telewizjach tematycznych TVN – mówi Tomasz Nabakowski, zastępca dyrektora sprzedaży TVN24 i kanałów tematycznych TVN. Zarządzany przez Gołębicką 5-osobowy zespół wywodzi się ze struktur TNV24. Anna Gołębicka od 10 lat związana jest z rynkiem reklamy, wcześniej była strategy project managerem w agencji reklamowej Hager Polska, a przez ostatnie lata dyrektorem strategicznym w agencji reklamowej Martis. Odpowiadała za przygotowanie strategii komunikacji i budowanie marek dla firm polskich oraz koncernów międzynarodowych. Jest autorką narzędzi analizy strategicznej marki BI oraz wielu publikacji z dziedziny marketingu. (AMS)