Kraj

P&G reklamuje nową linię Lenor Aromatherapy

Procter & Gamble prowadzi kampanię reklamową nowej linii płynów do zmiękczania tkanin Lenor Aromatherapy. Adaptację kampanii przygotowała agencja Grey Worldwide....

Procter & Gamble prowadzi kampanię reklamową nowej linii płynów do zmiękczania tkanin Lenor Aromatherapy. Adaptację kampanii przygotowała agencja Grey Worldwide. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa. Obsługą marketing services zajęła się agencja Anicety, a public relations – Świeża Bazylia. Działania reklamowe prowadzone są w telewizji, prasie oraz w internecie. Kampania potrwa pół roku. Wartość budżetu nie została podana. W nowej linii Lenora dostępne będą cztery warianty zapachowe: Activ-Fresh, Flamenco, Natural Relax i Oxygen Purity. Sugerowana cena produktów, w zależności od pojemności opakowania, waha się między 5 a 15 zł. (JD)