Zagranica

Colleen DeCourcy zostawia Organic dla nowojorskiej agencji JWT

Colleen DeCourcy, chief creative officer należącej do Omnicom Group agencji Organic, od 1 lipca będzie pracować dla należącej do WPP...

Colleen DeCourcy, chief creative officer należącej do Omnicom Group agencji Organic, od 1 lipca będzie pracować dla należącej do WPP nowojorskiej agencji JWT na stanowisku chief experience officera. Znana z niekonwencjonalnych kampanii 41-letnia DeCourcy ma bogate doświadczenie w pracy w mediach. Zaczynała jako copywriter, następnie zajmowała się montażem, produkcją i postprodukcją filmów, jak również organizacją lokalnych eventów oraz wewnętrznych i zewnętrznych relacji korporacyjnych. Pochodząca z Toronto DeCourcy dołączyła do Organic w 2001 roku. Na stanowisko VP-chief creative officera awansowała w kwietniu 2005 roku. W Organic zajmowała się m.in. marką Daimler Chrysler. W agencji Organic obowiązki odchodzącej DeCourcy przejmie Sam Cannon, awansowany na stanowisko group creative directora. Przejmie on również kierownictwo nad interaktywnym projektem dla Daimlera Chryslera. (“Advertising Age”)