Kraj

Ekskluzywne nalewki Poltreksu mają podbić USA, Kanadę, Europę i Australię

Agencja reklamowa Ad Ants pracuje nad wprowadzeniem na rynek ekskluzywnej marki alkoholu produkowanej przez firmę Poltrex. Mają to być polskie...

Agencja reklamowa Ad Ants pracuje nad wprowadzeniem na rynek ekskluzywnej marki alkoholu produkowanej przez firmę Poltrex. Mają to być polskie tradycyjne nalewki. Marka ma być wprowadzona do dystrybucji powszechnej na początku przyszłego roku, ale już na targach Polagry jesienią br. ma nastąpić ich premiera. Producent, choć wybrał już nazwę dla marki, na razie jej nie zdradza. Nalewki początkowo będą produkowane w czterech wariantach smakowych, a ich głównym rynkiem zbytu mają być: USA, Kanada, Francja, Niemcy, Australia, Włochy, Wielka Brytania. Tylko 20 proc. produkcji ma trafiać do wybranych sklepów w Polsce. Główną grupę konsumentów nowej marki mają stanowić te osoby, które cenią wysokiej klasy alkohole i lubią je degustować. Producent ma nadzieję, że zainteresuje nią Polonię. Docelowo nalewki mają być pozycjonowane jako produkty premium, w cenie 120-150 zł za butelkę, marka ma się odwoływać do 20-lecia międzywojennego. Poltrex chce rocznie produkować 60 tys. litrów alkoholu. Zakład produkujący nalewki znajduje się na Warmii. Właścicielem Poltreksu jest Zbigniew Kazuba. Produkcja nalewek w dużej mierze będzie dofinansowana pieniędzmi pochodzącymi z Unii Europejskiej. Produkt ma się znaleźć na liście Slow Food. Plany reklamowe dotyczące wprowadzenia nowości na polski rynek nie są znane. (MKS)